سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی:

سازمان لیگ فوتبال، متولی تبلیغات محیطی می‌ماند / شرایط اقتصادی ما طوری نیست که از کشور‌های اروپایی کپی برداری کنیم

فلاح درباره خروجی نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز پس از نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: به عنوان یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در جریان نیستیم که فصل گذشته شرایط به چه صورتی بوده است. به همین دلیل سعی کردم در نشست بیشتر شنونده باشم تا اطلاعات لازم را به دست آورم.  

فلاح در ادامه گفت: به عنوان فردی که ۳۰ سال سابقه حضور در فوتبال را دارد، می‌توانم بگویم که نشست امروز بسیار خوب و با چاشنی همدلی بود. بهتر بود مدیران چند باشگاه لیگ برتری دیگر نیز احترام می‌گذاشتند و در نشست امروز حضور پیدا می‌کردند. ۳، ۴ نفر از مدیران در نشست حضور نداشتند و به اعتقاد من بهتر بود که در نشست شرکت می‌کردند.  

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی موافق است یا خیر، اظهار داشت: این بحث موافق و مخالف ندارد! ما این جا حضور پیدا کردیم تا ببینیم چگونه راندمان را بالا ببریم و بهره وری بیشتری از فوتبال داشته باشیم. در نشست امروز درباره موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و تبلیغات محیطی صحبت شد. آئین نامه سازمان لیگ از قدیم این نهاد را به عنوان متولی تبلیغات محیطی شناخته است. اکنون ۲، ۳ باشگاه خواستار تغییر رویه هستند و بقیه باشگاه‌ها خواستار این بودند که با سازمان لیگ همکاری شود. نتیجه نشست این بود که سازمان لیگ همچنان متولی تبلیغات محیطی باشد.  

او افزود: نمی‌شود هر باشگاه تبلیغات محیطی را خودش انجام دهد. برخی‌ به کشور‌های اروپایی نگاه می‌کنند که متولی تبلیغات محیطی آن‌ها شرکت‌های بزرگ و مطرح خودروسازی هستند، اما شرایط اقتصادی ما به گونه‌ای نیست که از آن‌ها کپی برداری کنیم و باید به داشته‌های خودمان قانع باشیم. به مدیران باشگاه‌ها گفتم که باید با یکدیگر همدل باشیم. قرار شد انسجام باشگاه‌ها حفظ شود و برای گرفتن حقمان متحد شویم.  

فلاح در پاسخ به این سوال که قرار شد سازمان لیگ همچنان متولی تبلیغات محیطی باشد گفت: قرار شد کارگروهی که سازمان لیگ از قدیم تشکیل داده بود، تقویت شود. ان شاءالله این کارگروه بتواند بهتر از گذشته عمل کند. این جا مجلس شورای اسلامی نیست که موافق و مخالف وجود داشته باشد، بلکه تمام مدیران نظراتشان را گفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرشاد
۱۸:۳۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
جناب فلاح شما همینکه تیمهای پایه فجر رو هر سال اجاره میدید به افراد. مشخصه چقدر دلسوز فوتبال هستید...
بهروز
۱۷:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید. چرا تبلیغات محیطی بدین . هرباشگاه تو بازی خانکی انجام بده. بستگی باشگاه بزرگ باشه درآمدش بیشتر.