سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوری شدن مدارس به کجا رسید؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : برای حضوری کردن مدارس منتظر اعلام نظر ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در شرایط کرونایی کنونی نمی‌شود برای حضوری شدن یا نشدن آموزش‌ها در همه جای کشور یک نسخه واحد در نظر گرفت، لذا احتمالا ستاد ملی کرونا یک تصمیم کلی در مورد نحوه آموزش‌ها گرفته و ستاد‌های استانی هم برحسب شرایط استان در مورد نحوه آموزش‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد.

او گفت : اگرچه اعتقاد داریم مدارس باید به سمت حضوری شدن بروند، اما سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است.

یزدان پناه با اشاره به آمادگی کامل مدارس استان برای بازگشایی در صورت تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، افزود: اگر قرار باشد از ۱۵ آبان و یا اول آذر مدارس حضوری شوند، هیچ مشکلی برای حضوری کردن آموزش‌ها در مدارس استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداریم.

او اشاره‌ای هم به حضوری بودن آموزش‌ها در مدارس کم‌جمعیت در حال حاضر داشت و افزود: هم اکنون کلیه مدارس روستایی و عشایری و مدارس کم جمعیت بقیه نقاط و نیز دروس عملی هنرستان‌ها حضوری است که دانش آموزان این مدارس بین ۳۵ تا ۴۰ درصد مجموع دانش آموزان استان را شامل می‌شوند.

او با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان، گفت: هم اکنون ۸۸ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

یزدان پناه گفت: تقریبا ۹۵ درصد فرهنگیان استان هم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و معلمی نداریم که بدون دلیل موجه واکسن کرونا نزده باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.