سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در بیرجند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک سواری آریو در شهرستان بیرجند ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در زمینه اجرای دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی مبنی بر مقابله مداوم و بی امان با قاچاقجیان و سوداگران مرگ، اطلاعاتی دریافت کردند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر قصد دارد یک محموله مواد مخدر را از طریق محور‌های مواصلاتی استان به شهر‌های مرکزی کشور منتقل کند که موضوع پیگیری شد.

او افزود: مأموران خودروی سواری آریو حامل مواد مخدر را در محور سربیشه-بیرجند شناسایی و خودرو را در ایست و بازرسی بیرجند متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۶۸ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و خودرو را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.