سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای مخالفت ۱۱۷ نماینده مجلس بارتبه بندی معلمان چیست؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به بیان توضیحاتی درباره ماجرای مخالفت ۱۱۷ نماینده مجلس بارتبه بندی معلمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی عیسی‌زاده  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن علنی  امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در تذکری اظهار کرد: فهرستی منتشر شده که ۱۱۷ نفر از نماینده‌ها با رتبه بندی مخالف هستند، در صورتی که این نمایندگان با رتبه بندی موافق بودند و در صحن علنی هم به این لایحه رای مثبت دادند و در جلسه غیر علنی هم از آن دفاع کردند.  

وی در ادامه بیان کرد:  حدود ۴ جلسه با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان فرهنگیان و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و دولت جلسه گذاشتیم و اعتبارات را مصوب کردیم.   انصاف نیست که فهرست دروغین منتشر شود.  

عیسی زاده در ادامه بیان کرد: اگر ۱۱۷ نفر مخالف لایحه رتبه بندی معلمان هستند چطور این لایحه با ۲۰۰ رای آورده است. در این لیست اسم ساداتی نژاد که هم اکنون وزیر جهاد کشاورزی است هم آورده شده که نشان دهنده دروغین بودن آن است.

این فهرست کذب است

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: انتشار این چنین لیستی بی اخلاقی است. مجلس و دولت تلاش کرده اند رتبه بندی معلمان را حل کنند کسانی که این لیست را منتشر کرده اند بی اخلاقی کرده اند.  

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه این لیست کذب است خاطر نشان کرد:  دولت، مجلس، کمیسیون برنامه و وبوجه همه تلاش می‌کنند مشکل رتبه بندی معلمان حل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.