سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کرمانشاه

در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبارستیزی در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراسم نمادین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز (۱۲ آبان) با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در مدرسه شاهد زنگنه کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی سه زنگ نمادین شامل زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبارستیزی و زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس نواخته می‌شود، گفت : زنگ استکبارستیزی یادآور رخداد‌هایی مثل تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است.

یزدان پناه با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و پنج هزار فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب کردیم که این تنها نمونه‌ای از تاثیرگذاری خانواده بزرگ آموزش و پرورش در کشور است، افزود: اکنون در شرایطی گام دوم انقلاب را سپری می‌کنیم که شاهدیم دانش آموزانی مثل علی لندی نگذاشته اند جای امثال شهید فهمیده خالی بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شهید فهمیده و علی لندی را نماد‌هایی برشمرد که برقرار هستند و گفت: اگر دیروز و در دوران دفاع مقدس امثال شهید فهمیده برای مقابله با دشمنان از جان مایه می‌گذاشتند، امروز هم امثال علی لندی آماده جانفشانی برای دفاع از خاک وطن هستند و علی لندی‌ها و دیگر فرزندان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد، احدی جرات تعرض به خاک ایران زمین را داشته باشد.

او سپس اشاره‌ای هم به دشمنی دیرینه استکبارجهانی با انقلاب اسلامی داشت و گفت: از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا به هر نحوی که شده به انقلاب اسلامی لطمه وارد کند، اما با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام نتوانسته به اهداف خود برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی برسد.

یزدان پناه افزود: همه هدف دشمنان این بوده که انقلاب را از هستی ساقط کنند، اما به یاری خداوند متعال گام اول انقلاب را پشت سر گذاشته و با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده و پیش می‌رویم.

یزدان پناه با دعوت از همه دانش آموزان و خانواده‌ها برای حضور در اجتماع ۱۳ آبان، گفت: حضور پررنگ دانش آموزان در کنار خانواده‌ها و دیگر اقشار جامعه بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دلسرد خواهد کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.