سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

کمیته امداد خراسان شمالی رتبه پنجم حوزه اشتغال کشور را کسب کرد

مجید الهی راد از کسب رتبه پنجم اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد در خصوص ارزیابی انجام‌شده در حوزه اشتغال کشور گفت: با توجه به ارزیابی جامع و رتبه‌بندی اشتغال استان‌ها و بر اساس شاخص‌های بیست‌گانه کمی و کیفی، خراسان شمالی موفق به کسب جایگاه پنجم اشتغال در کشور شد.


بیشتر بخوانید


الهی راد  بابیان اینکه این ارزیابی در زمینه‌های ایجاد فرصت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی، ارائه دوره‌های آموزشی و سایر موارد انجام‌شده است افزود: کمیته امداد استان خراسان شمالی در نیمه نخست امسال موفق به ایجاد دو هزار فرصت شغلی در استان شده است.

او عنوان کرد:کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال موفق به اجرای بیش از هزار و ۸۵۹ طرح اشتغال در زمینه های کشاورزی، دام‌پروری، خدمات، صنایع‌دستی و سایر زمینه‌ها شد که در این بخش حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت کرده است.

الهی راد عنوان کرد: از مجموع طرح‌های اجراشده، هزار و ۲۷۶ طرح بااعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۵۲۲ طرح نیز بااعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد: ۲۴۵ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو نیز از طریق بنگاه‌های کاریابی طی نیمه نخست امسال صاحب شغل شدند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.