سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت حماسه یوم الله ۱۳ آبان در شبکه استانی جهان بین

به مناسبت حماسه تاریخی ۱۳ آبان شبکه استانی جهان بین، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت حماسه تاریخی ۱۳ آبان شبکه استانی جهان بین، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

او افزود: معاونت سیما با فرارسیدن ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، با برنامه‌های «حماسه» و «چشم انداز» این روز را گرامی می‌دارد.

افشاری نیا اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «چشم انداز» با دعوت از کارشناسان مجرب به بررسی واقعه بزرگ ۱۳ آبان ۵۷ در ایران اسلامی و روز ملی مبارزه با استکبار می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


موسیقی تصویر، گزارش‌های مردمی و میان برنامه‌های مناسبتی از بخش‌های این برنامه است که روز سیزدهم آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی، اجرای افشین امانی و گزارشگری محمد یگانگی روی آنتن می‌رود.

برنامه زنده تلویزیونی «حماسه» هم به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده، روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با بخش‌های کارشناسی، حضور خواننده در برنامه، موسیقی و تصویر، پیامک و گزارش‌های مردمی، حماسه ماندگار انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان سال ۵۷ گرامی داشته می‌شود.

برنامه‌های «روز نو» و «شب‌های بام ایران» هم به این مناسبت‌های تاریخی می‌پردازند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت صدا برنامه‌های «حماسه» و «فصل نقره ای» را ویژه مناسبت‌های ۱۳ آبان تهیه و پخش می‌کند.

صحبت‌های موضوعی کارشناس، گزارش مردمی، شعر شاعران، بسته‌های صوتی، کلام امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، خاطرات آن روزها، ترانه و موسیقی، پیامک و تلفن از بخش‌های مختلف ویژه برنامه «حماسه» است که به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری فریده نادری از ساعت ۹ تا ۱۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

«فصل نقره ای» هم به تهیه کنندگی زهرا اردستانی، روز پنج شنبه ویژه همین مناسبت تولید و پخش می‌شود.

گزارش، معرفی کتاب، ترانه و موسیقی، گفتار موضوعی برنامه که توسط گویندگان به صورت نمایشی اجرا می‌شود، بسته‌های صوتی و آنونس از بخش‌های متنوع این برنامه است که به گویندگی ساغر جعفری و رضا حسین زاده ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه تقدیم مخاطبان نوجوان خواهد شد.

در برنامه‌های «زندگی جاریست»، «موج زنده رود» و «روشنا» هم به این مناسبت‌ها پرداخته می‌شود.

او گفت: معاونت خبر با ۱۵ خبر مکتوب برای خبرگزاری صدا و سیما به مدت ۲۳ دقیقه، ۵ گزارش رادیویی و تلویزیونی به مدت ۱۱ دقیقه و ۲۰ گزارش رادیویی و تلویزیونی از شهرستان‌های ده گانه استان به مدت ۴۴ دقیقه، روز حماسه و استکبار ستیزی ملت غیور چهارمحال و بختیاری را به تصویر می‌کشد.

افشاری نیا افزود: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو کست، موشن گرافیک، پوستر، کلیپ و بارگذاری در بستر‌های فضای مجازی این مناسبت‌ها را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.