سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس گیلان

زنگ استکبار ستیزی صبح امروز ۱۲ آبان در مدارس گیلان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، زنگ استکبار ستیزی امروز ۱۲ آبان همزمان با سراسر کشور در مدارس گیلان هم نواخته شد.

مراسم نمادین آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز، با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان در مدرسه دخترانه متوسطه دوم بعثت رشت برگزار شد.

استاندار در این مراسم با بیان اینکه حرکت تاریخی امام راحل در مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون، پایه‌گذار روحیه استکبارستیزی ملت ایران شد، گفت: وقایع ۱۳ آبان در سال‌های مختلف همچون تبعید حضرت امام، حرکت دانش‌آموزان علیه رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی چهره آمریکا و جنایاتش را برای مردم ایران اسلامی نمایان کرد.

او افزود: دشمنی‌های دولت آمریکا علیه کشورمان همچنان استمرار دارد که تحریم‌های اقتصادی نمونه‌ای از آن‌ها است.

استاندار گیلان اظهار داشت: جلوگیری از مداخله و تسلط آمریکا بر کشورمان منجر به شکوفایی بخش‌های مختلف به ویژه در بخش هوافضا و فناوری دفاعی ایران اسلامی شده که حتی جرأت نگاه به مرز‌های ما را ندارند.

عباسی با یادآوری اینکه حدود یک دهه کشورمان را به بهانه مذاکره با وقت‌کشی عقب انداختند در حالی که موضوع هسته‌ای ما صرفا در بخش صلح‌آمیز، پزشکی و انرژی بود، گفت: برجام و پسابرجام نتیجه‌ای جز کارشکنی و نفوذ برای آسیب به ایران اسلامی به دنبال نداشته است.

او به دشمنی‌های آشکار رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و اعتراف رئیس جمهوری پیشین آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: بایستی با تداوم مقاومت و مبارزه علیه استکبار، همچنان روی پای خود بایستیم چرا که این توانمندی در ابعاد مختلف به ویژه علمی، فناوری و پژوهشی وجود دارد.

انتهای پیام/م.‌ی

برچسب ها: هفته بسیج ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.