سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاقمندان شیرازی فوتبال جمعه در خانه بمانند

مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز، هواداران فوتبال در شیراز را به ماندن در خانه در روز برگزاری دیدار تیم های فجرشهید سپاسی و استقلال تهران فراخواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرام کرمدار، مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز گفت: طبق دستور العمل های فدراسیون فوتبال که تحت نظارت ستاد کرونا به ما اعلام شده است اما هنوز امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها وجود ندارد.

او بیان کرد: بنابراین از تمامی علاقمندان به دو تیم خواهشمندیم از تجمع در پشت درب های استادیوم خودداری کنند تا بتوانیم میزبانی آبرومندانه ای داشته باشیم. ضمن اینکه این بازی به طور زنده برای علاقمندان پخش می شود و مردم می توانند این دیدار را در خانه تماشا کنند.

کرمدار تصریح کرد: درب های ورودی از سوی نیروی انتظامی کنترل می شود و به جز بازیکنان و عوامل تیم ها، مسئولان برگزاری مسابقه و خبرنگاران دارای آی دی کارت صادر شده از طرف هیئت فوتبال، شخص دیگری حق حضور در ورزشگاه را ندارد.

مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز ادامه داد: داوود رفعتی نماینده فدراسیون  وارد شیراز شد و از وضعیت ورزشگاه حافظیه بازدید کرد و در بازی قبلی که هفته گذشته برگزار شد، با توجه به اینکه نخستین بازی لیگ برتری ما پس از هشت سال بود، برخی نواقص وجود داشت اما هم اکنون وضعیت ورزشگاه مطلوب است.

او افزود: چمن ورزشگاه هم وضعیت خوبی دارد و کاور کشی روی آن انجام شده تا روز جمعه در بهترین شرایط مورد استفاده تیم ها قرار گیرد.

 کرمدار اضافه کرد: ممکن است روز جمعه شاهد بارندگی هم باشیم اما مشکلی برای برگزاری مسابقه وجود ندارد.

مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز اظهار کرد:ما برای تیم شهرمان آرزوی موفقیت داریم اما فارغ از هر نتیجه ای که رقم بخورد، مهم ترین چیز برای مجموعه هیئت فوتبال، برگزاری آبرومندانه مسابقه است و انتظار می رود مردم با فرهنگ شیراز ما را در برگزاری با کیفیت این مسابقه یاری کنند.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته چهارم لیگ برتر، ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.