سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال بالا نشینان جدول برای صدرنشینی/ پیکان و شهرداری گنبد در فکر خروج از بحران

رقابت‌های هفته چهارم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

پیکان تهران – مس رفسنجان

تیم والیبال پیکان تهران امروز در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که محکوم به برد است، همین اجبار در برد هم پیکانی‌ها رو مجبور کرد تا امیر حسینی پاسور ۴۶ ساله و کاپیتان سابق تیم ملی را یک بار دیگر جذب کنند تا مشکلات آن ها را رفع کند. پیکانی‌ها در دیدار قبلی خود به شکلی عجیب ۳ بر صفر مغلوب آذرباتری شدند تا با ۲ شکست و تنها یک برد در جایگاه ۱۱ جدول قرار بگیرند. در دیدار امروز پیمان اکبری کار بسیار سختی دارد چرا که در صورت باخت جایگاه اکبری بر روی نیمکت پیکان متزلزل خواهد شد.

مس رفسنجان هم که تازه امسال به لیگ برتر والیبال رسیده است هدف‌های بزرگی در سر دارد. شاگردان بارنگین در این دیدار در پی پیروزی دوم خود در لیگ برتر هستند تا بتوانند جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند. مس رفسنجان در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب فولاد سیرجان شد تا با ۲ شکست و یک پیروزی در جایگاه ۹ جدول قرار بگیرد.

شهرداری گنبد – آذرباتری ارومیه

تیم والیبال شهرداری گنبد که در فصل گذشته یکی از تیم‌های شگفتی ساز لیگ بود، امسال در ۳ هفته ابتدایی این فصل شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند. تا جایی که مدیر عامل باشگاه طاقت نیاورد و طاهر قره داشلی را برکنار کرد و بار دیگر هدایت این تیم را به عظیم جزیده‌ای سپرد که سابقه دستیاری آلکنو در تیم ملی والیبال کشورمان را در کارنامه دارد. عظیم جزیده فصل گذشته با شهرداری گنبد نتیجه بسیار خوبی گرفت و جوانان بسیار زیادی را هم به والیبال کشور معرفی کرد. شهرداری گنید در حال حاضر با ۳ شکست در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و برای خروج از بحران باید آذرباتری را از پیش رو بردارد.

در مقابل هم شاگردان جوان فرهاد نفرزاده حضور دارند که پس از پیروزی برابر پیکان روحیه و انگیزه دو چندان گرفتند و قطعا برای برد به مصاف شهرداری گنید خواهند آمد. تیم آذرباتری در بازی قبلی خود موفق شد ۳ بر صفر پیکان مدعی را از پیش رو بردارد و به اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر ولیبال برسد.

در هفته چهارم رقابت‌ها لیگ برتر والیبال هم دیدار‌های حساسی بین تیم‌های بالا نشین جدول برگزار خواهد شد که همه تیم‌های مدعی برای صدر نشینی تلاش خواهند کرد تا پیروز میدان باشند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۵ – خانه والیبال تهران / پیکان – مس رفسنجان
  • ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی (ره) گرگان/ پاس گرگان – فولاد سیرجان ایرانیان
  • ساعت ۱۶ – مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر/ هورسان رامسر – راه‌یاب ملل مریوان
  • ساعت ۱۶ – سالن المپیک گنبد/ شهرداری گنبد – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب یزد/ شهداب یزد – شهرداری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – سالن شهید گل عباسی ورامین/ شهرداری ورامین – فولاد مبارکه سپاهان
  • ساعت ۱۸ – خانه والیبال تهران/ سایپا – لبنیات هراز آمل

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.