سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمای ۱۵ ساله راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم

نمایشگاه بین المللی قم با گذشت ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن هنوز راه دسترسی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عملیات ساخت نمایشگاه بین‌المللی قم در سال ۸۵ در زمینی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع در کیلومتر یک آزادراه قم – تهران آغاز شد که متاسفانه ده سال متوقف ماند، اما در چند سال اخیر کار آن ساخت آن کمی سرعت گرفت.

با گذشت ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی همچنان  راه دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی قم وجود ندارد، اما آن طور که آقای خاکی ،عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی قم می گوید: بخشی از فاز نخست این نمایشگاه که ۸ هزار متر مربع می شود ، آماده بهره برداری است که در صورت فراهم شدن راه دسترسی! ! تا یکی دو هفته آینده نمایشگاه بین المللی گشایش خواهد یافت.

 سرمست، استاندار قم هم در جلسه گفت و گوی بخش خصوصی با دولت با اشاره به این که این نمایشگاه یکی از ظرفیت‌های مهم استان در حوزه اقتصادی و گردشگری است، تسریع در راه دسترسی موقت این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: مقرر شده است که اداره کل راهداری و حمل و نقل راه دسترسی موقت نمایشگاه را مشخص کنند.

استاندار قم ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی قم از اهمیت بالایی برخوردار است و درواقع ویترین تولید و صنعت استان است که امیدوارم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

او گفت: قرار است مشکل پارکینگ نمایشگاه بین المللی استان هم با همکاری شهرداری برطرف شود.

در این نمایشگاه چهارده گروه از جمله اتاق بازرگانی، تشکل‌های اقتصادی و اتحادیه‌ها مشارکت دارند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.