سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت خط لوله آب شرب در رامهرمز به مدار بهره برداری

سرپرست اداره آب و فاضلاب رامهرمز گفت: خط لوله آب شرب خیابان طالقانی شرقی در این شهرستان با تلاش کارکنان این اداره به مدار بهره برداری بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی، سرپرست اداره آب و فاضلاب رامهرمز گفت: از روز‌های قبل پس از دریافت چندین مورد گزارش‌های مردمی نسبت به شکستگی لوله فلزی ۸ اینچ در خیابان روبروی مسجد هفتن واقع در خیابان طالقانی شرقی، بلافاصله نسبت به اعزام تیم کارشناسی به محل مورد نظر اقدام نموده و گزارش‌های واصله مورد تایید قرار گرفت.

او افزود: بر اساس مشاهدات، لوله مذکور به دلیل عبور یک دستگاه خودروی سنگین دچار آسیب جدی شده و شکستگی حاصل از این اتفاق باعث نشت آب و در نتیجه افت فشار منطقه شد که به خاطر شرایط موجود و نوع و جایگاه شکستگی تنها راه بهبود شرایط، قطع کامل آب و پس از آن انجام تعمیرات بود که با همکاری رسانه‌ها نسبت به قطع آب از ۲۴ ساعت قبل اطلاع رسانی عمومی انجام شده و پس از آن عملیات مورد نیاز انجام و خط مذکور قبل از شروع روز کاری بعد به مدار بهره برداری بازگشت.

احمدی بیان داشت: از عموم مردم تقاضامندیم با توجه به قوانین موجود، از عبور و مرور با وسایل نقلیه سنگین در محدوده داخلی شهرستان خودداری کرده و با حفظ و احساس مسئولیت در قبال اموال عمومی کمک رسان پرسنل خدمت رسان آب و فاضلاب رامهرمز باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.