سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس:

تخصیص اعتبار ملی در سفر رئیس جمهوری توسعه‌بخش شرق استان سمنان می‌شود

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز‌ها و ضرورت‌های این ۲ شهرستان در شرق استان سمنان در بخش‌های مختلف تنها با اختصاص اعتبارات ملی به ویژه در سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آستانه نهمین سفر استانی دولت سیزدهم، با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های شاهرود و میامی نیازمند بودجه ملی است، افزود: بودجه شهرستان‌ها برای آماده سازی زیرساخت‌های مناسب گردشگری به ویژه خدماتی و رفاهی کافی نیست و باید در این زمینه بودجه ملی اختصاص یابد.

خانی به وجود مشکلات در شبکه جاده‌ای شهرستان‌های شاهرود و میامی به عنوان یکی از کمبود‌های زیرساختی اشاره کرد و گفت: شرق استان سمنان آمادگی دارد با کمک دولت زمینه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی به ویژه در حوزه‌های گردشگری، معدن و صادرات محصولات کشاورزی فراهم کند.

وی با گلایه از روند بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پیشین به شاهرود فرودگاه این شهرستان بین‌المللی اعلام شد و مردم هم شاد شدند، اما کاری از پیش نرفت و هیچ حرکت تخصصی ساختاری و پیگیری برای ثبت عنوان بین المللی فرودگاه انجام نشد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تلاش برای بهره بردن و حفظ میراث طبیعی و تاریخی شهرستان شاهرود را از دولت خواستار شد و گفت: توسعه گردشگری در شاهرود نیازمند نگاه ویژه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در مناطقی، چون جنگل ابر و کمک به ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام و خرقان است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.