سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرنوشت پرونده تیراندازی به کارکنان فاز ۲ پالایشگاه آبادان چه شد؟

فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت عاملان تیراندازی به سمت یکی از پیمانکاران پالایشگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی پیچیده موفق شدند، عاملان تیراندازی به سوی پیمانکار فاز ۲  پالایشگاه آبادان  را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ، در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر شدند.

او با بیان کشف خودروی ساینا بکار رفته در  صحنه تیراندازی افزود: متهمان تا کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم و سایر اقدامات تکمیلی از طریق بازپرس ویژه دادسرای آبادان با قرار موقت راهی زندان شدند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس علت تیراندازی را اختلاف قبلی با مسئولان شرکت مربوطه عنوان داشتند توضیح داد : امنیت شهروندان خط قرمز ماست وپلیس با افرادی که بخواهند امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند واختلافات شخصی خود با دیگران را با انجام اینگونه اقدامات خشن تسویه حساب کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


چندی پیش یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از کارکنان شرکت فاز ۲ پالایشگاه در منطقه امیری این شهرستان، توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو ساینا سفید رنگ شیشه ای دودی با شماره پلاک مخدوش اتفاق افتاد که به سرعت  شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.