سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالیبراسیون و اندازه شناسی ابزار‌هایی قدرتمند برای پویایی اقتصاد و صنعت کشور

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: کالیبراسیون و اندازه شناسی ابزار‌هایی مهم و قدرتمند برای پویایی اقتصاد و صنعت کشور محسوب می‌شوند.

رضا قیصی پور، مدیر کل استاندارد خوزستان در حاشیه بازدید از آزمایشگاه کالیبراسیون آراد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهمیت کالیبراسیون و اندازه شناسی به عنوان ابزار‌هایی قدرتمند به منظور پویایی اقتصاد و صنعت کشور قابل چشم پوشی نیستند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

او با بیان اینکه آزمایشگاه کالیبراسیون آراد که بخش اعظم فعالیت آن در زمینه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی در حوزه دما، فشار، حجم، جرم و الکتریکال است، افزود: دارای گواهینامه تائید صلاحیت اداره کل استاندارد خوزستان بوده و با کادری جوان، مجرب و آموزش دیده با رعایت الزامات استاندارد اندازه شناسی، تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان را نسبت به استاندارد‌های ملی مربوطه کالیبره می‌کنند.

قیصی پور ممیزی و بازرسی از تجهیزات مرجع این شرکت را از اهداف بازدید از این آزمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: سیف الهی مدیر ارشد آزمایشگاه در خصوص موانع و مشکلات شرکت نکاتی ارائه کرد، ضمن اینکه مدیر فنی آزمایشکاه، کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی را به اختصار توضیح داد.

مدیر کل استاندارد خوزستان در پایان بر حمایت همه جانبه این اداره کل از شرکت‌های خصوصی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.