سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مرغ و تخم مرغ زیر ذره بین بازرسان/ کمبودی به چشم نمی‌خورد+ تصویر

صبح امروز گشت‌های بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت روانه بازار بیرجند شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز بر اساس بخشنامه تعزیرات حکومتی مبنی بر لزوم نظارت بر بازار و ساماندهی عرضه، فروش و قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ به همراه معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مراکز عرضه مستقیم و خرده فروشی مرغ و تخم مرغ بیرجند بازدید کردیم.

او با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها مشخص شد که هیچ کمبود مرغ و تخم مرغ در استان وجود ندارد افزود: نرخ مصوب مرغ در مراکز مستقیم کیلویی ۲۹ هزار تومان، در خرده فروشی‌ها کیلویی ۳۱ هزار تومان، تخم مرغ در مراکز مستقیم کیلویی ۲۱ هزار تومان و در خرده فروشی‌ها کیلویی ۲۲ هزار تومان است که تمامی مراکز مستقیم و خرده فروشی مرغ و تخم مرغ قیمت مصوب را رعایت کرده بودند.

حسن پور با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۴ فقره پرونده در بخش مرغ و تخم مرغ وارد تعزیرات حکومتی و ۲۰۹ پرونده مختومه شده است اظهار کرد: میزان محکومیت پرونده‌های متخلف ۶۹۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به کمک ۲۷۰ اکیپ هزار و ۶۵ بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است، که ۱۷۶ واحد متخلف شناسایی و ۴۲۲ واحد صنفی تذکر گرفته اند.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.