سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر در استان ایلام توزیع شد

علی اکبری از توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر در طرح مهربانی مهر توسط هلال احمر ایلام خبر داد.

علی اصغر علی اکبری،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: این طرح با همکاری اعضاء فعال جوانان و جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین جهت افزایش حمایت از دانش آموزان محروم در سطح استان برگزار گردید.

علی اکبری با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در حمایت از اقشار نیازمند افزود: در راستای اجرای این طرح ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ۲۰۰ هزار ریال در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

او بیان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش‌های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بردارد.

علی اکبری ادامه داد: در این میان حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اضافه کرد : در همین راستا طرح ملی مهربانی مهر به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی شد.

علی اکبری علی اکبری با بیان اینکه مجریان طرح ملی مهربانی مهر داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال احمر است، اظهارداشت: بهره وران این طرح دانش آموزان محروم در سراسر استان ایلام هستند.

او با بیان اینکه اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شده است، عنوان کرد: اجرای آن با هدف تامین اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان کم‌برخوردار تا ۱۴ آبان ماه، سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه دارد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.