سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در جشنواره فیلم کوتاه مدرسه

دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان آذربایجان‌شرقی با درخشش در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه پنج رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه با هدف انگیزه دهی به دانش آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری در قالب فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند علمی آموزشی، نماهنگ، تیزر تبلیغاتی، وبلاگ، متناسب با فرهنگ ملی و اسلامی در تهران برگزار شد.

این جشنواره در دو محور اصلی و جانبی با موضوعات کلی پیشنهادی و موضوعات ویژه سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان (گسترش خودباوری در سمپاد، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی اثرگذار در مدارس استعداد‌های درخشان) انجام شد.

از مجموع چهار هزار و ۱۱۴ اثر اولیه ارسالی استان‌ها به دبیرخانه جشنواره پس از داوری تخصصی و نهایی، پنج اثر دانش آموزان سمپاد آذربایجان شرقی در جمع ۳۷ طرح منتخب کشوری قرار گرفت.

در این جشنواره زهرا یزدانی از مدرسه فرزانگان بناب با اثر «شرایط بحرانی را به نفع خودت تغییر بده»، الیا علیزاده، مهلا ظاهری، بهاره خلیل فام، سارای سلیمانی از مدرسه فرزانگان مراغه با اثر «تولید محصول در شرایط دیم»، آرمیته عباسی از فرزانگان مراغه با اثر «نجات تخم مرغ»، عطا لطیفی و پویا نشاطی از مدرسه استاد شهریار تبریز با اثر «نیروی شناوری مایعات» و محد علی پاشاپور از مدرسه علامه حلی اهر با اثر «تاثیر خودباوری در مدارس سمپاد» حائز دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.