سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت زینی وند درپی درگذشت مادر شهیدان زحمتکشان

استاندارکرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان اصغر و محمد زحمتکشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان در پیامی درگذشت فاطمه زارعی، مادر شهیدان اصغر و محمد زحمتکشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

" هوالباقی "
'کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ'

صلابت و صبوری مادران شهدا که با صبر و استقامت، فرهنگ ایثار و شهادت را در قالب روح انقلابی به نسل جوان منتقل می‌کنند، توصیف شدنی نیست. امنیت و عزت امروزمان نشأت گرفته از ایثار چنین مادرانی است که مقام و جایگاه والایی نزد خدا دارند.

درگذشت مادر مومن فاطمه زارعی  والده شهیدان  اصغر و محمد زحمتکشان  موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

بدون تردید روح بلند مادرانه این بانوی بزرگوار که سال‌های عمر با عزت خود را در راه پرورش فرزندان برومند، خدوم و متعهد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرده است، در جوار رحمت واسعۀ الهی و فرزندان شهیدش آرام گرفته است.

اینجانب درگذشت این مادر ارجمند را به خانواده معزز زحمتکشان، مردم نجیب استان کرمان، خاصه مردم قهرمان پرور شهرستان جیرفت تسلیت عرض  کرده و از بارگاه پروردگار بزرگ، برای آن فقید مؤمن، غفران الهی و برای بازماندگان و سوگواران، صبر جزیل و اجر عظیم مسألت دارم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

بیشتر بخوانید: 


مادر شهیدان زحمتکشان آسمانی شد 


شهید والامقام اصغر زحمتکشان اول آذرماه ۱۳۳۷، در روستای سبزواران شهرستان جیرفت به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته مکانیک درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. 20 اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد.

شهید والامقام محمد زحمتکشان در 2 مهر ۱۳۳۵، در روستای سبزواران از توابع شهرستان جیرفت به دنیا آمد. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب 2 پسر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. 7 شهریور ۱۳۶۴ در جاده اهواز دچار سانحه رانندگی شد و براثر ضربه‌ مغزی به شهادت رسید. مزار  او در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش قرار دارد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.