سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چتر استاندارد بر سر ۸۰ درصد واحد‌های تولیدی استان قزوین

۸۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین برای تولید محصولات با کیفیت، زیر پوشش استاندارد قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در نشست شورای استاندارد استان با بیان اینکه ۸۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین برای تولید محصولات با کیفیت، زیر پوشش استاندارد قرار دارند، گفت: یکی از محور‌های شاخص در حوزه استاندارد است و استان قزوین موفق به راه اندازی چهار کمیته در این زمینه شده است.

وی افزود: کمیسیون ماده ۴۲ یکی دیگر از دستاورد‌های اداره کل استاندارد در یک سال گذشته است که بر اساس آن واحد‌های تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصولات با کیفیت پایین‌تر از استاندارد می‌کنند، باید در کمیسیونی مرکب از دستگاه‌های عضو، بر آن‌ها نظارت شود.

صارمی اضافه کرد: بسته حمایتی تسهیل فضای کسب و کار سازمان ملی استاندارد و کمک به تامین مواد اولیه و واسطه‌ای برای شرکت‌ها از دیگر دستاورد‌های سازمان استاندارد است که نقش موثری در حل مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی استان دارد.

مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: از آنجایی که استان قزوین جزو سه استان صادرکننده فرآورده‌های نفتی است، مشکل تعدد پرونده‌ها در کارگروه فرآورده‌های نفتی حل و فصل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.