سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانی:

جنگ اقتصادی دشمن سفره مردم را نشانه گرفته است

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: دشمن منتظر فرصت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است به همین دلیل با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصاد سفره مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جمع مدیران تامین اجتماعی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد: دشمن منتظر فرصت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است به همین دلیل با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصاد سفره مردم را نشانه گرفته است و از این رو باید انسجام و وحدت جامعه را حفظ کرد و همه در کنار مردم باشیم.

او افزود: دشمن با استفاده از تبلیغات سوء و توطئه به دنبال ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمله سایبری دشمن به جایگاه‌های عرضه سوخت، ادامه داد: هرچند دشمن با انواع ترفند‌ها به دنبال ایجاد هرج و مرج در جامعه است، اما با لطف خدا و پشتیبانی مردم تاکنون شکست خورده و برای همین است که ما باید با مراقبت و آموزش‌های عمومی اجازه ندهیم آنان به هدف‌های خود برسند.


بیشتر بخوانید


ایرانی عنوان کرد: ملت ایران در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حتی دارو و تجهیزات پزشکی را شامل می‌شود، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همت مدافعان سلامت در زمان حاضر ویروس کرونا را کنترل کرده و با افزایش واکسیناسیون و رعایت مردم از این بیماری عبور خواهیم کرد.

او همچنین با بیان اینکه بیمارستان‌های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به درمان بیماران مبتلا به کرونا پرداختند، بیان کرد: تامین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقشی مهم در مداوای بیماران کرونایی دارد و در این مسیر تعدادی از نیروهای سلامت جانشان را شهیدگونه تقدیم کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.