سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه اول مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی از آن خوزستان شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان خوزستانی رتبه اول سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی کشور را کسب کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حسین مومنی و حبیب اله تقی زاده؛ دبیران علوم تجربی شهرستان رامهرمز موفق به کسب رتبه اول سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی سراسر کشور شدند.

او افزود: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در شاخص رشد ثبت نام هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش در سطح کشور پیشگامی دارد و خوزستان رتبه اول کشور را در توسعه کمی و کیفی فحک (ثبت نام دوره فنی و حرفه‌ای و کاردانش) کسب کرده است.

مودت با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوزستان با رشد ۵.۴۰ درصدی در شاخص فحک موفق به کسب رتبه اول کشوری شد، تصریح کرد: جایگاه خوزستان در این شاخص از۲۹.۰۹ درصد در سال ۹۹ به ۳۴.۴۸ درصد در سال ۱۴۰۰ ارتقاء یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: درصد ثبت نام دانش آموزان در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش استان از ۲۹ درصد به ۳۴.۴۸درصد ارتقا داشته که بی شک، رشد ۵.۴۰ درصدی در این زمینه مرهون برنامه ریزی وتلاش‌های معلم‌ها و کادر آموزش است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.