سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به روستای آرزو در باغملک

نماینده موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) در باغملک گفت: مسئولیت خیریه در پروژه آبرسانی به روستای آرزو رساندن آب از کوهستان بالادست روستا بوده که انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیک پور نماینده موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) در باغملک گفت: با وجود اینکه در پروژه آبرسانی به روستای آرزو خیلی بی مهری دیدیم مسئولیت این خیریه در قبال این پروژه تمام شده است و هیچ وظیفه‌ای ندارد.

او افزود: وظیفه و مسئولیت خیریه در این پروژه رساندن آب از کوهستان بالادست به روستا بوده که انجام شده و هم اکنون هیچ مشکلی در این خصوص نیست، طبق گفته اهالی روستا مشکل اصلی آب روستا مربوط به خط تقسیم آب درون روستا است.

بیک پور بیان داشت: این مشکل از قبل وجود داشته و ارتباطی به موسسه خیریه ندارد، در پروژه ما هیچ طرحی برای تقسیم آب درون روستا انجام نشده و این شبکه تقسیم از قبل موجود بوده است و خیریه وظیفه‌ای برای تقسیم بندی و شبکه آبرسانی درون روستا ندارد.

نماینده موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) در باغملک تصریح کرد: مشکل را نیز پیگیری کردیم و لوله و اتصالات و دیگر موارد موردنیاز از طرف موسسه خریداری شده و برای جایگذاری به یک متولی کارشناس داده شده تا این مشکل به زودی رفع شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.