سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها جایگاه CNG زاهدان در زمستان غیرفعال نخواهد بود/ احداث ۵ جایگاه جدید در زاهدان در دستور کار

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با توجه به تغییرات اساسی تنها جایگاه عرضه سوخت CNG زاهدان، در طول ایام زمستان امسال به مشکل قطعی و یا خرابی دستگاه‌ها برخورد نخواهیم کرد.

محمد کهنسال مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برای احداث ۵جایگاه CNG در سطح شهر زاهدان پیگیری لازم درحال انجام است که از این تعداد ۳ جایگاه موافقت اصولی خود را دریافت کرده اند و به مرحله ساخت رسیده اند.

وی اضافه کرد: یک جایگاه نیز که قبلا کلنگ زنی شده بود با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال تکمیل جایگاه می‌باشد.

وی با اشاره به ارائه تجهیزات رایگان به این جایگاه داران، تصریح کرد: این ۵ جایگاه جدید شامل دو جایگاه مربوط به سازمان همیاری شهرداریها، یک جایگاه مربوط به شهرداری زاهدان و دو جایگاه دیگر توسط ارتش و انجمن حمایت از زندانی‌ها درخواست و پیگیری شده است.

وی در خصوص سایر شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت، گفت: سه موافقت اصولی به ترتیب برای شهرداری‌های زابل، خاش و سراوان گرفته شده و آن‌ها نیز به مرحله ساخت رسیده اند.

وی ضمن عذر خواهی از رانندگان بابت صف تنها جایگاه CNG زاهدان، گفت: یک جایگاه با سه دستگاه درحال ارائه خدمت به خودرو‌های گازسوز است و مسلما با توجه به تعداد خودروها، صف وجود دارد و خرابی نیز وجود دارد، اما با توجه به تغییرات اساسی دستگاه‌های این جایگاه که تا یکی دوروز دیگر به پایان می‌رسد، احتمال خرابی دستگاه‌ها و یا قطعی ارائه خدمات در طول ایام پیش رو بسیار کم خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.