سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بازدید‌های الکترونیک از زندان‌های کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : بازدید‌های الکترونیک از زندان‌های کرمانشاه ۹۰درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : با تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم توجه جدی به مسأله زندان‌ها و بازدید از آن‌ها در طول هفته و حتی روز‌های تعطیل بازدید الکترونیک از زندان‌های استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت : در مهرماه نسبت به ۶ ماهه ابتدایی امسال بازدید الکترونیک قضات استان کرمانشاه از زندان‌های استان ۹۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: از مجموع ۶۲۲ بازدید الکترونیک قضات از زندان‌های استان کرمانشاه در مهرماه امسال، ۴۵۲ بازدید به صورت الکترونیک انجام شده و ۷۳ درصد بازدید‌ها در این ماه به صورت الکترونیک بوده است.

توسلی زاده افزود: در شش ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۹۷۲ بازدید توسط قضات استان کرمانشاه از زندان‌ها صورت گرفته است که در این مدت یک هزار و ۳۲۵ مورد به صورت الکترونیک بوده است.

او ادامه داد: سیاست‌ها و اقدامات قوه قضائیه در دوره تحول در زمینه بهبود شرایط زندانیان و زندان‌های کشور، چشمگیر و برجسته بوده و یکی از اقدامات ویژه قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها در دوره تحول، افزایش استفاده از سامانه‌های نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به ضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با خانواده زندانیان و لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای مراقبت از محکومین تأکید کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.