سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش شدید و نگران کننده رعایت دستورالعمل بهداشتی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به کاهش شدید و نگران کننده رعایت دستورالعمل بهداشتی در این شهرستان، گفت: میانگین رعایت نکات بهداشتی کرونا در کشور ۴۶ درصد است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا طلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به کاهش شدید و نگران کننده رعایت دستورالعمل بهداشتی در این شهرستان، گفت : میانگین رعایت نکات بهداشتی کرونا در کشور ۴۶ درصد و در استان و شهرستان ۴۴ درصد است که این آمار نشان می‌دهد کرمانشاهی‌ها کمتر از حد وسط کشور دستورالعمل ها را رعایت می‌کنند.

او گفت : متاسفانه در کل کشور و همین طور استان کرمانشاه مردم ۴۸ درصد و کمتر از ۵۰ درصد از ماسک استفاده می‌کنند و این در اوج گیری ابتلا به کوید۱۹ بسیار مهم و تاثیرگذار است.

او افزود: تجربه ما در بهمن و اسفند سال ۹۹، که رعایت زدن ماسک به ۸۰ درصد در استان و کشور رسید نشان می‌دهد زمانی که نکات بهداشتی مانند ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنیم تا حد زیادی بیماری کنترل و موارد ابتلا کاهش می‌یابد.

طلوعی روند حال حاضر رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی را خیلی نگران کننده دانست و افزود: اگر هرچه زودتر به رعایت دستورالعمل حساس و توجه نکنند دوباره دچار موج دیگری از کرونا خواهیم شد که از ابتدای آبان در برخی از شهر‌ها شروع شده و در حال حاضر ۲۴ شهر در وضعیت قرمز هستند که چهار شهر آن در استان کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.