سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

گروه‌های آموزشی نقش مهمی در کیفیت آموزش مجازی ایفا کردند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه آیین تجلیل از سرگروه‌های آموزشی گفت: گروه‌های آموزشی نقش مهمی در کیفیت آموزش مجازی ایفا کردند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به حرکت رو به جلوی مقطع متوسطه در این ناحیه، گفت: گروه‌های آموزشی نقش مهمی در کیفیت آموزش مجازی ایفا کردند.

او با بیان اینکه گروه‌های آموزش در این مدت به تولید محتوا پرداختند؛ ادامه داد: دبیران، و به ویژه سرگروه‌های دروس و پایه‌های مختلف، کلاس‌های مجازی آموزش دروس دوره‌های متوسطه اول و دوم را در قالب فایل‌های متنی و فایل‌های ویدیویی در اختیار دانش آموزان قرار می‌دادند.

ادامه داد: با توجه به تعطیلات مدارس برای پیشگیری از انتشار و ابتلا به کرونا ویروس و برای جلوگیری از اختلال در سیستم آموزش دانش‌آموزان، این اقدام در دستور کار قرار گرفته و محتوا و فایل‌های آموزشی از طریق شبکه‌ها و صفحات مجازی قابل مشاهده و بهره مندی دانش آموزان است.

همچنین در این آیین معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: موفقیت‌های چشم گیر در گروه‌های آموزشی ناحیه یک اهواز شایسته تجلیل است.

ناصر علی فر معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت گروه‌های آموزشی در اعتلا و ارتقای شاخص‌های آموزشی در استان گفت گروه‌های آموزشی محل ارتقاء دانش و ارزیابی آموزش است.

او با بیان اینکه ارتقاء دانش علمی معلمان یکی از برنامه‌های اساسی معاونت متوسطه در استان خوزستان گفت: سرگروه‌های آموزشی در استان خوزستان هر یک از اساتید برجسته و صاحب نظر در رشته‌های مختلف تحصیلی می‌باشد که خود یک ظرفیت بسیار عالی به نظر می‌رسد.

علی فر با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر سرگروه‌های آموزشی در ناحیه یک اهواز افزود: فعالیت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر در گروه‌های آموزشی ناحیه یک اهواز شایسته تجلیل است

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.