سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد:

برنامه تحولی حوزه‌های علمیه در حوزه زنان و خانواده

آیت الله اعرافی از اجرای طرح‌های تحولی حوزه‌های علمیه در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه زنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار امروز معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در حال حاضر ۲۰ طرح تحولی در حوزه زنان آماده شده است که انتظار می رود دستگاه‌های دولتی با بهره گیری مناسب بتوانند درخور جامعه زنان ایرانی برنامه ریزی‌های مناسبی انجام دهند.

آیت الله اعرافی نیازسنجی درست را یکی از مهترین برنامه‌های حوزه‌های علمیه بیان کرد و گفت: حرکت عظیمی در حوزه تحقیقات و گفتمان سازی در حوزه‌های علمیه شروع شده و ما آماده ایم با هرنهادی در قالب یک برنامه ۵ ساله مشترک در هر عرصه‌ای به ویژه عرصه بانوان همکاری داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه طرح مسئله نیاز سنجی درست در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه زنان یکی از برنامه‌های پیش روی حوزه علمیه است گفت:حرکت عظیمی در حوزه تحقیقات و گفتمان سازی در حوزه‌های علمیه شروع شده و ما آماده ایم با هرنهادی یک برنامه ۵ ساله مشترک داشته باشیم.

آیت الله اعرافی افزود: باید تلاش کنیم تا با دوری از هرگونه افراط و تفریطی که حقوق معنوی زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد جایگاه حقیقی زنان را به آن‌ها برگردانیم.

مدیر حوزه‌های علمیه همچنین برلزوم تولید علم با محور گفتمان سازی برای دفاع از جایگاه زن در جهان اسلام تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.