سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) یاری گر مردم در روزهای کرونایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد امسال ۱۰۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بسته نوشت افزار و معیشتی در مناطق محروم استان توزیع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ۲۸ هزارو ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار و معیشتی امسال در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شد.

او بیان کرد: توزیع این میزان بسته نوشت‌افزار، کیف و کمک معیشتی در سه مرحله با کمک نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم این استان انجام شد.

نادری اظهار داشت: از این میزان بسته های توزیع شده ۲۴ هزار مورد بسته معیشتی بوده که در ۲ مرحله در قالب طرح پویش ملی احسان و همدلی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

او مهمترین اهداف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از شیوع کرونا اعلام کرد و افزود: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات،قند،شکر و سویا در قالب این طرح بین نیازمندان توزیع شد.

نادری ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال است که با کمک گروه های جهادی در مناطق مختلف کم برخوردار این استان توزیع  شد.

او تصریح کرد: از این میزان بسته ها چهار هزارو ۷۰۰ مورد لوازم آموزشی شامل لوازم التحریر، کیف، دفتر و مداد رنگی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان ارزش ریالی هر بسته آموزشی را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

او اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم این استان توزیع  شد.

نادری تصریح کرد: مهمترین اولویت این ستاد اجرایی در توزیع بسته های آموزشی و معیشتی مناطق محروم و دورافتاده است.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان امام این استان از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۶۰هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی به ارزش ۲۰۰میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.