سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش غبارآلودگی هوای اصفهان از فردا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: غبارآلودگی هوای کلانشهر اصفهان از فردا و روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به استقرار جوی به نسبت پایدار بر سطح استان، غبارآلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه امروز اوج آلودگی هوا را شاهد هستیم و از فردا و همچنین چهارشنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی این شرایط بهبود خواهد یافت.

وی با بیان‌اینکه آسمان بیشتر مناطق امروز صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، افزود: فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا جمعه سراسر استان را فرامی گیرد که شدت آن در مناطق شمالی استان است و در نیمه غربی استان و ارتفاعات احتمال ریزش برف وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.