سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

نشست شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، مدیرکل آموزش و مدیران‌کل شاهد و ایثارگر ۵ دستگاه آموزشی شامل وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی و نحوه برگزاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تشکیل شد.

یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تأکید کرد: این جشنواره باید با نوآوری جدید و باکیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته و با شاخص‌های علمی و فرهنگی استاندارد  برگزار شود.

وی افزود: از ویژگی‌های مهم این جشنواره انتخاب شاخص‌ها توسط دستگاه‌های آموزشی است و هر دستگاه آموزشی با توجه به شرایط و استاندارد‌های خود، شاخص‌ها را تعیین می‌کند و انتخاب برترین‌ها بر این مبنا انجام می‌شود.

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست مطالبی را در خصوص جلسه شورای هماهنگی و کارگروه فرهنگی در موضوع برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد.

وی همچنین بر اهمیت همراهی و همدلی دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

مدیران شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی حاضر در این نشست نیز دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص به‌روزرسانی شاخص‌های انتخاب نفرات برتر، زمان و چگونگی نحوه اجرای جشنواره ششم و دقت و سخت‌گیری در شاخص‌های انتخاب برترین‌ها به دلیل برگزاری مجازی دانشگاه‌ها را بیان کردند.

گفتنی است مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.