سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری:

زیباسازی پل حامی با تکنیک کاشی شکسته آغاز شد

پیمان بضاعتی پور گفت: جداره‌های بتنی پل حامی کرج با تکنیک کاشی شکسته زیباسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ادامه عملیات زیباسازی پایه‌های پل حامی در ورودی شهر کرج خبر داد و گفت: با تلاش اداره هنر‌های شهری این سازمان عملیات زیباسازی جداره‌های این پل با نصب کاشی‌های شکسته مونتاژ شده به متراژ حدود ۱۰۰۰ مترمربع در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به زیباسازی و بهسازی محیط‌های شهری با استفاده از انواع هنر‌های تجسمی، آثار حجمی، نقاشی دیواری، نصب المان‌های جدید، نورپردازی میدان‌ها و آب‌نما‌ها و استقرار مبلمان شهری، افزود: معاونت زیباسازی تلاش دارد فرآیند آفرینش هنری را با استفاده از مؤلفه‌های فرهنگی در معرض دید عموم قرار دهد و زمینه حظّ بصری و بهبود منظر شهروندان را فراهم کند.

بضاعتی پور با تأکید بر تأمین آرامش روحی عموم شهروندان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های این سازمان، گفت: پل حامی به‌عنوان یک محور مواصلاتی مهم از پرترددترین پل‌های این کلان‌شهر محسوب می‌شود که زیباسازی آن بارنگ و طرح می‌تواند در بهبود آرامش بصری شهروندان نقش مؤثری ایفا کند.

او با اشاره به این که بهره‌گیری از رنگ‌های شاد در طراحی طرح زیبا سازی مدنظر قرار داشته است، اضافه کرد: رنگ، یکی از عناصر مهم و هویت‌بخش عرصه‌های شهری به شمار می‌رود که وجودش روح و جان تازه‌ای به شهر می‌بخشد و منظر شهر را به‌طور کل تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اقسوس
۱۵:۴۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
سلام. خودم نصاب نقاشی کاشی شکسته پل حامی کرج هستم و زحمت زیادی کشیدم که اینکار رو به اتمام رسوندم ولی پیمانکار این پروژه آقای گوهری از پرداخت دستمزد اینکار سرباز میزند و اصلا جوابی بما نمیدهد. دستمزد تمام کارگران را نداده و تا الان 9 ماه طول کشیده. آقای بضاعتی و آقای گوهری:شما چطور با پول و حق کارگر زندگی میکنید 09359074188