سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح‌های موفق انتظامی محله محور برای کاهش جرائم

سرهنگ نجفی با بیان اینکه اجرای طرح‌های موفق انتظامی محله محور و نقطه‌ای عامل مهمی است، برای کاهش جرائم، گفت: پلیس با تلاش جهادی و انقلابی، اجازه فعالیت به مجرمان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در مراسم صبحگاه مقدس یگان‌های انتظامی، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های اصلی نیروی انتظامی رعایت مسائل انضباطی و پایبندی به نظم و مقررات فردی، سازمانی و اجتماعی است و در این میان نقش پلیس در ایجاد و برقراری نظم و انضباط چشم گیر است.

او افزود: با توجه به اینکه بحث نظم و انضباط یکی از ارکان اصلی و محوری‌ترین اقدام برای موفقیت در ماموریت‌های محوله به شمار می‌آید لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

جانشین انتظامی استان ایلام در ادامه، با تاکیدبر اهمیت هفته پدافند غیر عامل، اضافه کرد: پدافند غیر عامل موثرترین راه ایمن سازی، کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری در برابر تهدیدات است که بایستی این فرهنگ را نه تنها در بین کارکنان بلکه در بین عموم مردم نهادینه کرد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین اصول در پدافند غیر عامل است، بیان داشت: کشور عزیزمان ایران طی سال‌ها مورد تهدید دشمنان اسلام قرار داشته و ما نیز وظیفه داریم که با توجه به شرایط کنونی، آموزش‌های لازم و مناسب را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.