سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۰ آبان ماه

در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۷۱۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه دهم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۵ هزار و ۵۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۷۱۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳  هزار و ۶۲۵ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۶۰۹ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد فولاد، فملی و وغدیر بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۹۸۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۵۱۹ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۵۰۲ واحدی قرار گرفت.

نماد برکت، کدما و فولاد پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در بورس و اوراق بهادار تهران تا به این لحظه هستند و نماد‌های فرابورس، فجهان و توسن نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها در فرابورس هستند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۷۵ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۴۰۶ واحدی قرار گرفت.

گفتنی است که، از میان ۶۷۱ نماد، ۶۵ نماد در صف خرید و ۱۱۹ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه با رشد ۲۱ هزار و ۱۵ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۶۱ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۳۱۸ واحد بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۲۱۵ واحد گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و کگل بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۱۲۳ نماد و تعداد نماد‌های حاضر در صف خرید به ۶۸ نماد رسید.

بیشتر حجم معاملات در نماد‌های کرمان، خپارس و خبهمن صورت گرفت.

در حال تکمیل...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.