سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی یک واحد شیرینی فروشی با گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی

معاون بازرسی و حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از معرفی یک واحد شیرینی فروشی با گران‌فروشی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری، معاون بازرسی و حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت گفت : علی‌رغم کمبود نیرو و امکانات در سطح سازمان، از دیگر بخش‌های سازمان کمک گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم نظارت‌ها با برنامه‌ریزی بیشتر و با جدیت بیشتر انجام شود.

او گفت : در این راستا از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۲۱۹ پرونده در قالب ۵ هزار تخلف به ارزش ۲۸۹ میلیارد تومان به اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای اعمال قانون معرفی شده است.

او از مردم خواست، تا در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان کرمانشاه اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

معاون بازرسی و حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به رسیدگی اخبار دریافتی از سوی مردم، گفت: طی اخبار دریافتی مبنی بر گران‌فروشی یک واحد قنادی بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت از محل واحد مزبور بازدید و گران‌فروشی در برخی اقلام تولیدی محرز شد.

او افزود: برای متصدی این واحد صنفی پرونده تخلف با عنوان گران‌فروشی به ارزش ۲۰ میلیون تومان تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیگلری با اشاره به تداوم مبارزه با متخلفان عرضه مرغ در بازار، گفت: در پی انجام بازرسی‌های متناوب صورت گرفته در سطح بازار عرضه گوشت مرغ، بازرسان صمت موفق به کشف تخلفات گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ توسط هشت واحد صنفی مرغ فروشی شدند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.