سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان مطرح کرد؛

اجرای ایده‌های نو لازمه توسعه گردشگری در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: نیاز به ایده‌های نو خارج از سیستم اداری لازمه توسعه صنعت گردشگری، حفظ و احیاء بنا‌های تاریخی و توسعه صنایع‌دستی در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان  امروز در جلسه اتاق فکر گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان گفت:بخش‌های خصوصی، اساتید دانشگاهی، هنرمندان و صاحب‌نظران باید به این اتاق فکر دعوت شوند و از نظرات و تجربیات آن‌ها در راستای توسعه همه جانبه استان بهره گرفته شود.

گویلیان اظهار داشت:ایده‌ای که منجر به ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رشد در استان شود مورد حمایت این اداره‌کل است.

او عنوان کرد:استفاده از تجربه، اقدام‌ها و برنامه‌های کشور‌های موفق در زمینه‌های احیاء و حفظ میراث‌فرهنگی، توسعه گردشگری و صنایع‌دستی همراه با بومی سازی این تجربه‌ها گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در استان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود:طراحی و تهیه لگو و برند برای کردستان که بیانگر تمامی جوانب فرهنگی، تاریخی، هنری، طبیعی و... این استان باشد کاری بسیار مهم و نیازمند ورود گروهی متخصص برای طراحی و انجام این موارد است.

گویلیان اظهار داشت:اگر توسعه گردشگری در استان کردستان اصولی باشد و برند و لگویی که برای این منظور طراحی می‌شود معرف تمامی جوانب این استان باشد می‌تواند به توسعه گردشگری، رونق بیشتر صنایع‌دستی و معرفی بهتر استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.