سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۲ درصد گروه هدف اصناف دامغان در برابر کرونا واکسینه شدند

رییس اتاق اصناف دامغان گفت: ۸۲ درصد گروه هدف اصناف و کسبه این شهر تاکنون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در برابر این بیماری واکسینه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسن امینیان رییس اتاق اصناف دامغان گفت: طبق آخرین آمار اتاق اصناف، از بین گروه هدف اصناف دامغان تاکنون ۸۲ درصد دُز اول و ۶۲ درصد هر ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن دامغان در بین شهر‌های قرمز کشور، از دیروز شنبه نظارت و بازرسی‌ها به منظور اجرای صحیح طرح افزایش یافته است.

امینیان تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل کشوری مبنی بر لزوم واکسینه شدن اصناف، تیم مشترک بازرسان اتاق اصناف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان مرکز بهداشت و اماکن، از واحد‌های صنفی شهر بازدید کردند و با افرادی که واکسن نزده باشند برابر قانون مقابله می‌کنند.

رییس اتاق اصناف دامغان اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، به‌دلیل حفظ سلامت مردم در پیشگیری از بروز موج ششم کرونا، گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار از تاریخ نهم آبان تا اطلاع ثانوی تعطیل و مجاز به فعالیت صنفی نیستند، در غیر اینصورت فعالیت آن‌ها تخلف است و مورد برخورد قانونی توسط مراجع مربوطه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.