سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

جایگاه اداری مدیران باید فرصتی برای خدمت به مردم باشد

استاندار همدان گفت: ارتباط مدیران با مردم باید به ساده ترین و راحت ترین شکل انجام شود و جایگاه اداری مدیران باید فرصتی برای خدمت به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان دیشب در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان همدان، اظهار داشت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم و مراجعان باز باشد بدین معنا که شهروندان بتوانند در فواصل زمانی مناسب امکان دیدار و گفت و گوی آسان با مدیران و طرح مسایل و مشکلات و درخواست‌های خود را داشته باشند.

‍او با بیان اینکه مدیران در دولت مردمی سیزدهم باید بیشترین ارتباط را با مردم داشته باشند، تاکید کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان یک اولویت به کار خواهد گرفت و شرط رسیدن به این مهم نیز استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی به مردم است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: ارتباط مدیران دولت با مردم باید به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل انجام شود و جایگاه اداری مدیران باید فرصتی برای خدمت به مردم باشد.

استاندار همدان گفت: در هر شهرستان استان بر اساس ظرفیت‌هایی که وجود دارد باید کار‌ها و اقدامات بزرگی طراحی و اجرایی شود.

قاسمی فرزاد افزود: استفاده از صنایع دستی، صنعت فرش، دامپروری، کشاورزی گلخانه‌ای و مکانیزه برای اشتغال زایی در شهرستان‌ها مورد توجه فرمانداران قرار گیرد تا شاهد رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها باشیم.

استاندار همدان اضافه کرد: موضوع کم آبی در شهرستان‌های استان باید به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد و اقدامات کارشناسی در این حوزه برای پیشگیری از بروز مشکل برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.