سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اثرگذاری هنر بر اقتصاد و بازرگانی

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ارتباط عرصه هنر با کار تولید و بازرگانی می تواند در آینده روی بحث درآمدها تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز که به همراه مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس و جمعی از مسئولان از نمایشگاه خرما و قهوه و همچنین نمایشگاه آثار منتخب جشنواره، نمایشگاه بین المللی عکس خرما بازدید کردند، گفت: این نمایشگاه به صورت تفننی در اینجا برپا شده است اما جاذبه ای که هنر می تواند برای مصرف یک کالا ایجاد کند به مرور در ضمن همین کارهای هنری از جمله عکاسی ایجاد می شود.

او بیان کرد: اگر هنر در کار تولید و توزیع مشارکت نکند یک هنر تفننی و هنر برای هنر است حال اینکه هنر باید برای زندگی بهتر به کار گرفته شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: عکسهای زیبایی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است که از دیدن آن ها لذت بردم و انتظار این است که اینگونه نمایشگاه ها کاری که در جهان پیشرفته انجام شده است یعنی ارتباط بین حوزه های مختلف را ایجاد کند.

دژکام افزود: کالا در کشورهای جهان اول از بسته بندی تا نشان به شکلی زیبایی طراحی شده و جاذبه ایجاد می کند این کار هنرمندان و عکاسانی است که در این عرصه میدان داری می کنند.

او با تاکید بر اینکه ارتباط عرصه هنر با کار تولید و بازرگانی می تواند در آینده روی بحث درآمدها تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: ما باید در عکاسی گرافیک و غیره فضا را باز کنیم که هنر به کمک تولید و توزیع بیاید و بخش تولید و توزیع هم به کمک هنر بیاید تا هنرمندان هم بتوانند به کار هنری خود بپردازند.

دژکام تاکید کرد: رسانه ها می توانند در جهت تبلیغ این موضوع رابط خوبی باشند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.