سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادران ۲ شهید اندیمشکی در آخرین لحظه از زندانی شدن بانوی بدهکار جلوگیری کردند

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا گفت: صبح امروز با همت ۲ خانواده شهید در اندیمشک، بانوی بدهکار از زندانی شدن آزاد شد.

خلیل بابایی زاده مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صبح امروز خبری مبنی بر اجرای حکم یک بانوی اندیمشکی و انتقال آن به زندان به علت جرایم مالی اطلاع داده شد که موضوع سریعا در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت.

او افزود: به مناسب پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم شهید حجت الاسلام محمد کیهانی، مادر این شهید به همراه مادر شهید مجتبی بابایی زاده به نیابت از فرزندان شهیدشان با پرداخت مبلغ بدهی رضایت شخص شاکی را جلب و در آخرین دقایق کاری با همکاری دستگاه قضایی از زندان شدن بانوی اندیمشکی جلوگیری کردند.

بابایی زاده اظهار کرد: شهید حجت الاسلام محمد کیهانی در سال ۱۳۹۵ در راه دفاع ازحرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و همچنین شهید مجتبی بابایی زاده در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ در راه ایجاد امنیت و دفاع از وطن در درگیری با گروهک پژاک (این گروه در لیست گروه‌های تروریستی ایران و آمریکا قرار دارد) جان خود را فدا کرد.

مدیر قرارگاه جهادی فرهنگی خادم الشهدا گفت: مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهید حجت الاسلام محمد کیهانی امروز عصر ساعت ۱۹:۳۰ در گلزار شهدای اندیمشک با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.