سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت

نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ با همکاری شهرداری رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر مستقر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون کرونا در سطح شهر رشت بیش از پیش تسهیل می‌شود، گفت: نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار این استان با همکاری شهرداری رشت راه اندازی شده است.

او افزود: اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در میدان شهرداری (شهدای ذهاب رشت) مستقر می‌شود و شهروندانی که گروه سنی ۱۲ سال به بالا هستند می‌توانند با مراجعه به این اتوبوس واکسن خود را دریافت کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت دریافت واکسن کرونا برای کنترل هر چه بیشتر این ویروس اظهار داشت: در صورت استقبال شهروندان، علاوه بر شبانه روزی کردن حضور این اتوبوس در میدان شهرداری رشت، تعداد اتوبوس‌ها هم افزایش می‌یابد.

حیدرزاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱۵ مرکز و پایگاه واکسیناسیون و همچنین تمامی خانه‌های بهداشت در سطح استان به مردم گیلان، واکسن کووید ۱۹ ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۶ درصد گروه سنی ۱۲ سال به بالای استان نوبت اول و بیش از ۵۹ درصد هم نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.