سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کناره‌گیری «آیس کیوب» از ایفای نقش ۹ میلیون دلاری!

«آیس کیوب» بازیگر آمریکایی برای پرهیز از واکسیناسیون کرونا، از بازی در فیلمی با دستمزد ۹ میلیون دلاری کناره‌گیری کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «آیس کیوب» پس از مقاومت در برابر واکسیناسیون از بازی در فیلمی با دستمزد ۹ میلیون دلاری کناره‌گیری کرد. این بازیگر آمریکایی قرار بود در فیلم کمدی «وای لعنتی نه» (Oh Hell No) سونی مقابل «جک بلک» بازی کند، اما ترجیح داده از پروژه کناره‌گیری و واکسن ویروس کرونا را دریافت نکند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است: «تهیه‌کنندگان فیلم درخواست کرده‌اند که بازیگران پروژه واکسینه شوند.»

«آیس کیوب» و نمایندگان او تاکنون به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند، اما رپر سال گذشته نسبت به پاندمی اظهار بدبینی کرده بود. او ژوئن سال ۲۰۲۰ در صفحه توییتر خود نوشت: «پزشکان دنیا: از دروغ گفتن در مورد ویروس کرونا دست بردارید. مردم به حقیقت مطلق نیاز دارند.» در ماه‌های بعد این رپر با ماسک در مکان‌های عمومی دیده شده و از پوشیدن ماسک در صفحه توییتر خود حمایت کرده است.

فیلم کمدی «وای لعنتی نه» قرار بود زمستان امسال تولید شود و داستانی در مورد یک شخصیت سیاه‌پوست روایت کند که عاشق مادر رقیبش می‌شود. در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که سونی بازیگر دیگری جانشین «آیس کیوب» خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.