سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی راهداری اردبیل برای اجرای طرح زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راهداری برای اجرای طرح زمستانی و ارائه خدمت لازم به مردم عزیز تمام قد آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر در قرارگاه مرکزی راهداری زمستانی استان اردبیل گفت: اکیپ بندی لازم در این زمینه انجام شده و اکثر ماشین آلات راهداری نیز به روز رسانی شده تا در انجام ماموریت‌های زمستانی با مشکلی مواجه نشود.

او استقرار ۲۵۶ راهدار در ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار را عنوان کرد و افزود: امسال ۱۸۲ دستگاه ماشین‌آلات زمستانی را در پایگاه‌ها به‌کار گرفته‌ایم که البته تعداد آن‌ها به‌مرور با اجاره ماشین‌آلات مورد نیاز در طول فصل به بیش از ۲۲۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

عضو شورای اداری استان اردبیـل با اشاره به سردسیری منطقه و سخت‌گذر بودن گردنه و جاده‌های استان تصریح کرد: با اینکه طرح زمستانی راهداری از اوایل دی ماه آغاز می‌شود، اما این طرح به علت شرایط جوی در اردبیل از اواسط پاییز شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد.

وثوقی اظهار کرد: خودرو‌های سبک سواری و وانت، لودر، بولدزر، بیل مکانیکی و کریدر، ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، تریلی، کامیونت و سایر تجهیزات ویژه راهداری در این طرح تدارک دیده شده است.

او اضافه کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته راهداران استان در طول اجرای طرح زمستانی با استقرار در جاده‌ها، گردنه‌های سخت گذر و راهدارخانه‌های ثابت و سیار به هموطنان ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به حضور فعال اکیپ‌های راهداری در کنار سایر نیرو‌های امدادی و پلیس، ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، کلیه دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه ادارات راهداری شهرستان‌ها و به ویژه راهدارخانه‌ها با حساسیت خاصی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.