سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت ۱۰۵ هزار دانش‌آموز یزدی در بسیج

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار گفت: از ۲۴۶ هزار دانش آموز استان یزد، ۱۰۵ هزار نفر عضو بسیج هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار ، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز کشور و هزار دانش‌آموز شهید استان یزد اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی امروز همزمان با شهادت شهید حسین فهمیده در آبان سال ۵۹ آغاز می‌شود و تا یوم الله ۱۳ آبان ادامه دارد.

او با بیان اینکه شعار این هفته نوجوانان انقلابی؛ پیشگامان گام دوم انقلاب است به سخنان حضرت آقا در خصوص اهمیت بسیج اشاره کرد: بسیج دانش‌آموزی تشکلی امین و متدین است، نگاه امید در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد و جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی هستند و ۴۰ بار لفظ آنان در بیانیه آورده شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار تصریح کرد: هدف ما از اجرای برنامه‌ها در بسیج دانش‌آموزی تبیین، بیان و گفتمان‌سازی دستاورد‌های انقلاب و امید بخشی به لایه‌های جامعه است و تمام دانش‌آموزان جامعه هدف و مخاطب بسیج هستند.

محدث با اشاره به اینکه ۲۴۶ هزار دانش‌آموز در استان یزد داریم اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۵ هزار دانش‌آموز عضو سازمان بسیج دانش‌آموزی شدند.

او گفت: برنامه‌ها پیامد محور برنامه‌ریزی شدند و به اثربخش بودن برنامه‌ها اهتمام شده است و در بسیج اقشار ۲۱ گانه یکسری برنامه مطلوب تعریف شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار افزود: همه تلاش‌ها و اقدامات برای این است که کادرسازی برای نظام و انقلاب انجام شود و جوانان انقلابی و کارآمد است و با ساماندهی و به کارگیری جوانان متعهد و پای کار این اهداف محقق می‌شود.

محدث تصریح کرد: برای تقویت این امر مهم لازم است تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به کار گرفته شود و به تحقق تربیت، کادرسازی و تربیت نسل تراز انقلاب ما نیاز به کمک سایر ارگان‌ها و ادارات داریم.

اوگفت: انتظارت ما از ارگان‌هایی مثل آموزش و پرورش بیشتر است و به همراهی و کمک انجمن اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره اوقاف، بنیاد شهید، حوزه‌های علمیه و نهاد‌ها و سمن‌های مردمی نیاز داریم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار خاطرنشان کرد: مأموریت بسیج دانش‌آموزی جوانان و نوجوانان را برای پذیرش نقش‌های وسیع و سازنده در نظام اسلامی آماده می‌کند و به شکوفایی، رشد و به فعل تبدیل شدن استعداد‌های بالقوه کمک کند.
انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.