سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد:

شهید لندی افتخار نوجوانان و الگوی نسل‌های آینده

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد:وجود شهدایی مانند شهید نوجوان علی لندی مایه افتخار و الگویی برای نسل‌های آینده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با خانواده شهید علی لندی با اشاره به اینکه انتظار از این نوجوان نبود که در این سن و سال با از خود گذشتگی پا روی نفس بگذارد و دل را به دریا زده و با ایثار خود برای نجات جان دیگران خودش را به خطر اندازد.

مرجع عالیقدر شیعیان وجود این چنین نوجوانان را مایه افتخار دانست و افزود:اقدام این نوجوان همانند شهید فهمیده باعث افتخار است و پس از این شهید نفر دوم است که با عاطفه و احساس جان خود را برای دیگران به خطر انداخت.

آیت الله علوی گرگانی به این خانواده برای داشتن چنین فرزندی تبریک گفت و افزود: این نوجوانان را باعث افتخار و الگویی برای دیگر نوجوانان است و در این سن و سال بهترین افتخار و مدال است که خداوند به پدر ومادر ش اهدا کرده است.

مرجع تقلید شیعیان اقدام بزرگ این نوجوان را نشانی از جان فشانی و بزرگی روح و شخصیت این شهید دانست و گفت: از خود گذشتگی این نوجوان ۱۴ ساله همانند بزرگان است و مانند آنان، ولی خداوند روی زمین هستند و پس از شهادت مورد توجه و عنایت خاص باری تعالی قرار دارند.

همچنین پدر این شهید با قدردانی از حمایت‌ها و تفقد‌های مراجع در توجه به این شهید مهمترین خصویت این شهید را عشق و ارادتش به مکتب انسان ساز ابا عبد الله الحسین (ع) عنوان کرد و افزود: این اقدام شهید برای روشن کردن و آگاهی دادن به جوان‌ها و الگویی از نوجوان ایرانی است

علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که ۱۸ شهریورماه در حالی که خانه همسایه در آتش می‌سوخت به دل آتش رفت تا جان دو نفر را که در این خانه زندگی می‌کردند نجات دهد، که آسمانی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.