سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان به صورت اجتماعات مردمی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  چهارمحال و بختیاری در نشست برنامه‌ریزی مراسم سیزدهم آبان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در میادین شهر‌ها و روستا‌های این استان در روز پنجشنبه گفت: برگزاری این مراسم به صورت اجتماعات مردمی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز در نظر گرفته شده است.

او همچنین به سه رویداد مهم و سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی در این روز اشاره کرد و افزود: سیزدهم آبان که به صورت خاصه به عنوان روز دانش‌آموز از آن یاد می‌شود نشانگر نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن است و این روز فرصتی است تا بار دیگر با یادآوری ارزش‌های انقلاب و اسلام بر حفظ و زنده نگه‌داشتن روحیه مطالبه گری و استکبارستیزی در میان جوانان و دانش آموزان تاکید شود.


بیشتر بخوانید


مردانی روز سیزدهم آبان را روز میعاد دوباره دانش‌آموزان با شهدا دانست و اضافه کرد: این روز تنها متعلق به دانش‌آموزان نیست و تمامی اقشار مردمی می‌توانند در گرامیداشت این روز تاریخی همچون دیگر روز‌های سرنوشت‌ساز همچون ۲۲ بهمن و روز قدس در نقش‌آفرین باشند.

او تشکیل کمیته‌های اجرایی مختلف برای برگزاری مراسم بزرگداشت این روز یادآور شد و گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی فرمانداری‌ها برای برپایی مراسم و حضور عموم مردم در اجتماعات این روز با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده، اقدامات لازم را انجام دهند تا این برنامه نیز همچون دیگر برنامه‌های مناسبتی با بهترین شیوه اجرا شود.

مردانی بر تبیین مفاهیم استکبارستیزی بین دانش‌آموزان تاکید کرد و از آموزش‌وپرورش خواست علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد برای انتقال این مفاهیم به نحو مطلوب استفاده کند.

او با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شهرکرد ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون این شهر برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای امکان جابه‌جایی مردم از طریق شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهری، ایجاد توقفگاه در محدوده میدان برای خودرو‌های شخصی، محدودیت‌های ترافیکی و منع تردد در خیابان‌های اطراف، حضور گروه‌های امدادی و ناظران بهداشتی به منظور رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی، فضاسازی محیطی و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.