سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان ؛

فرمانداران دغدغه های مردم را به صورت میدانی پیگیری کنند

استاندار گلستان گفت:مدیریت فرمانداران نباید به صورت پشت میزی باشد و آنها باید دغدغه های مردم را به صورت میدانی پیگیری کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، زنگانه استاندار گلستان در جلسه با فرمانداران سراسر استان گفت:مدیریت فرمانداران نباید به صورت پشت میزی باشد و آن‌ها باید دغدغه‌های مردم را به صورت میدانی پیگیری کنند و تلاش ما استفاده از تجارب گذشته و خدمت به مردم با همدلی و امیدآفرینی است.

او ادامه داد:فرمانداران باید اولویت بندی دقیقی از طرح های مهم شهرستان داشته باشند و در عین حال باید مطالبه گر خواسته‌های شهرستان از مدیریت کلان استان باشند.

استاندار گلستان گفت:تلاش داریم برای طرح های خاص مدیر راهبردی طرح تعریف کنیم تا هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

زنگانه گفت:فرمانداران باید در حوزه کنترل و نظارت بر بازار با دستگاه‌های ذیربط ارتباط باشند و البته از ظرفیت دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضاییه نیز استفاده کنند.

او گفت:نباید اجازه دهیم در حوزه بازار در حق مردم اجحاف شود.

استاندار گلستان گفت:گردشگری، کشاورزی، دامداری و شیلات از محور‌های مورد تاکید  رییسی  رییس جمهور برای توسعه بوده و همچنین بهره گیری از ظرفیت مردمی، جوانان، نخبگان و نهاد‌های انقلابی می‌تواند زمینه توسعه استان را فراهم آورد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.