سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال بازی راحتی در شیراز نخواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل استقلال گفت: این تیم در شیراز بازی راحتی نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم  فوتبال  فجر شهید سپاسی  شیراز ضمن تبریک پیروزی ارزشمند تیم فجر در آبادان گفت: بازی مقابل نفت آبادان یک بازی سخت بود که خداروشکر توانستیم در این شرایط حساس به یک برد ارزشمند در آبادان دست پیدا کنیم و ما نیز مانند نفتی‌ها نیازمند پیروزی در این دیدار بودیم و دست تک تک بازیکنان را می بوسم که باتلاش فراوان و استفاده حداکثری از موقعیت‌هایمان توانستیم دست پر به شیراز برگردیم.

حفظ آرامش رمز پیروزی بود

او با اشاره به اینکه به اذعان همه کارشناسان، ما در دو بازی نخست هم عملکرد خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم، بیان کرد: تیمی در آبادان می‌توانست موفق باشد که آرامش خود را حفظ کند و ما باهمین روش توانستیم ضمن استفاده از موقعیت‌های اندک خود، زیر فشار سنگین تیم حریف خوب عمل کنیم و در نهایت هم به برتری رسیدیم هرچند باید بهتر از این ها شویم.

کیفیت چمن آبادان روی عملکرد ما تأثیر مثبت داشت

کلانتری به کیفیت بسیار خوب چمن ورزشگاه تختی آبادان اشاره و تصریح کیکی از موارد بسیارمهمی که می‌تواند به ما کمک کند چمن بازی‌های خانگی ما بود که سال ها است هرچه در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم گوش شنوایی وجود ندارد و با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتظار می رود کیفیت چمن ورزشگاه پارس ایده آل شود.

سرمربی تیم  فوتبال  فجر شهید سپاسی  شیراز در خصوص بازی حساس روز جمعه تیم‌های فجرسپاسی و استقلال در شیراز  بیان کرد: بنده از همین الان اعلام می‌کنم که لقمه راحتی برای استقلال نخواهیم بود و این تیم به همین راحتی‌ها نمی‌تواند جلوی ما بازی کند و با تلاش بچه‌ها نتیجه خوبی مقابل استقلال می‌گیریم.

تیم فجرشهید سپاسی شیراز روز گذشته در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان با دوگل مقابل صنعت نفت این شهر به برتری رسید و روز جمعه آینده نیز در هفته چهارم این مسابقات، از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه پذیرای تیم استقلال تهران است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.