سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز میزبا‌ن داور‌ی آثار ششمین دوره مهر اصالت ملی شد

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت:این استان میزبا‌ن استان ها‌ی تهران و مرکز‌ی برا‌ی داور‌ی ششمین دوره مهر اصالت ملی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فریدون محمد‌ی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: بر اساس شاخص‌ها، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی این استان از طرف  اداره‌کل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت‌خانه به عنو‌ان میز‌بان تهران و مر‌کز‌ی به منظور داور‌ی آثار ارسالی مهر اصالت ملی که دی ماه سال جاری بر‌گزار می‌شود معرفی شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز افزود: پس از اتمام مدت زمان مقرر برا‌ی شرکت در ششمین دوره مهر اصالت ملی آثار رسیده با حضور اساتید بر‌جسته و داور‌ان مربوطه برا‌ی داور‌ی نهایی به معاونت صنایع‌دستی کشور معرفی خواهند شد.

او در ادامه  گفت: آثار منتخب با در نظر گرفتن شرایطی از قبیل کیفیت مواد اولیه، حفظ حقوق مالکیت معنو‌ی اثر در حوزه طراحی و تولید، حفظ کیفیت و مرغوبیت در طول فرآیند تولید و محصول نهایی تولید شده و همچنین لزوم رعایت چهارچوب و طراحی اصولی شرایط راهیابی به مرحله داور‌ی نهایی را دارند.

انتهای پیام /ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.