سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلم هنرمند مشهدی برای شهرهای دیگر می‌نویسد

فیلمنامه نویس مشهدی گفت: در استان‌های دیگر مدیران فرهنگی و هنری از تولیدات هنرمندان بومی خودشان حمایت می‌کنند اما در مشهد این اتفاق نمی‌افتد.

محمد برومند فیلمنامه نویس مشهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص اینکه چرا در مشهد که زادگاهش می‌باشد کمتر آثار تلویزیونی و سینمایی تولید کرده است گفت: مشهد با اینکه پتانسیل خوبی برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی دارد و هنرمندان توانا و به‌نامی در تمام عرصه‌های هنری مشهدی و خراسانی هستند، اما همیشه با یک مشکل بزرگ روبرو بوده است.

او افزود: نمی‌دانم چرا آنقدر که در استان‌های دیگرمدیران فرهنگی و هنری از تولیدات هنرمندان بومی خودشان حمایت می‌کنند در مشهد این اتفاق نمی‌افتد.

این هنرمند از عدم همکاری سازمان‌ها و ادارات فرهنگی و هنری با هنرمندان گله کرد و ادامه داد: این آمادگی را دارد تا در صورت حمایت جدی مسئولان آستان قدس، استانداری، شهرداری و ادارات فرهنگی و هنری ساخت یک سریال تلویزیونی را در مشهد کلید بزند.


بیشتر بخوانید


محمد برومند فیلمنامه نویس مشهدی اکنون نگارش فصل سوم مجموعه انیمیشن تی تی و دی دی را در دست  دارد که در مراحل پایانی به ‌سر میبرد .

این مجموعه انیمیشن که دو فصل آن هر کدام، بیست و شش قسمت قبلا تولید و پخش شده است داستان یک شخصیت فضایی به نام " تی تی " می‌باشد که با همکارش " دی دی " به زمین آمده اند تا درباره موجودات زمینی تحقیق و مطالعه کنند. در فصل اول و دوم به حیوانات جنگل که هر کدام ویژگی خاصی دارند پرداخته شده است. در این فصل " تی تی " در زیر دریا یک پایگاه فضایی و تحقیقاتی مستقر می‌کند و سعی می‌کند به شناخت دقیقی از زندگی موجودات دریایی برسد. مخاطبین کودک و نوجوان در قالب قصه‌های دراماتیک با آبزیان بصورت علمی آشنا می‌شوند.

او همچنین پیش از این فیلم سینمایی افسانه سرزمین گوهران و سریال‌های مداد‌های رنگی، آریو پهلوان کوچک، دهکده پر ماجرا، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، بچه تابستانه و... را برای تلویزیون نوشته که پخش شده است. برومند هم اکنون مجموعه انیمیشن " آدم برفی " را نیز در نوبت پخش دارد که به زودی از شبکه‌های سراسری ارائه می‌شود.

برومند حدود بیست سال است برای شبکه‌های سراسری و شبکه‌های استانی یزد و همدان و... به ویژه برای مرکز پویا نمایی صبا انیمیشن می‌نویسد و تولید می‌کند.

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.